ANNEFLEUR VAN RIJ

Annefleur van Rij

Danservaring

Ik ben Annefleur. In 2016 ben ik begonnen met mijn eerste balletles bij DIFF. Ik vond dit zo leuk dat ik meer danslessen wilde volgen. Eerst modern erbij en gelijk daarna hiphop. Sindsdien speelt dans een grote rol in mijn leven en doe ik niets liever. Daarom ben ik in 2019 naar het Centre for Sport and Education (CSE) gegaan. Hier word ik getraind in veel verschillende stijlen, waaronder: ballet, modern, jazz, hiphop en commercial.

Ik heb ook 2 jaar in het jazz wedstrijdteam (be.you.mane) gezeten en later ook 1 jaar in het hiphop wedstrijdteam(D.pack Junior). Modern en klassiek ballet zijn altijd mijn hoofd- en favoriete stijlen gebleven.

Lesgeven is iets wat ik altijd al leuk heb gevonden en wat mij vanaf thuis al met de paplepel is ingegoten. Vanaf mijn 16e geef ik les bij DIFF. Ik heb hiernaast ook dansles gegeven op het voortgezet onderwijs. Mensen blij maken met dans vind ik het mooiste wat er is.

Ik vind het belangrijk dat ik een leuke, gezellige en tegelijkertijd leerzame les geef. Ik wil veiligheid en vertrouwen bieden. Het geeft mij een fijn gevoel dat ik de leerlingen blij en vrolijk mijn les zie uitlopen. Het allerbelangrijkste is dat ze elke week uitkijken om naar dansles te gaan!

Dansstijl

Allround

Opleiding

Centre for Sport and Education (vo)