Welkom bij De Zwolse Balletschool -Dé dansschool voor Ballet in Zwolle en omstreken!

Leuk dat je een bezoekje brengt aan de website De Zwolse Balletschool! De plek voor Balletles in Zwolle. Op deze website vind je informatie over balletles voor alle niveaus, de balletdocenten, maar ook leuke inspiratie zoals balletvideo’s, oefeningen en voorbeelden van ballet muziek. Ook vind je praktische informatie zoals de kosten en lestijden.

Onder BALLETLES vind je ons volledige aanbod van balletlessen in Zwolle- van Klassiek Ballet tot Spitzen ballet.

Je vindt hier informatie over al onze balletlessen, voor alle leeftijden en niveaus. We hopen dat je ook zo enthousiast bent over Ballet als wij en dat we je snel mogen verwelkomen in onze dansschool!

De Zwolse Balletschool – Initiatief van Dansschool DIFF Dance Centre, voor (bijna) alle dansstijlen!

De Zwolse Balletschool is een initiatief van dansschool DIFF Dance Centre. Dit vanwege de grote populariteit van Klassiek Ballet voor volwassenen, kinderen en jeugd in de regio Zwolle. DIFF is al jaren de grootste dansschool van Zwolle, waar je terecht kunt voor bijna alle dansstijlen. De Zwolse Balletschool is gevestigd in dezelfde locaties van DIFF.

Gezellig een keer meedoen met Balletles? Doe een proefles!

Lijkt Ballet je ook zo gaaf, maar weet je nog niet of Balletles iets voor jou is? Doe dan gewoon een keer mee met een proefles. Meld je makkelijk en snel aan via deze website. Meld je nu aan voor een proefles.

BALLETLESSEN

DOCENTEN